Sidor

tisdag 14 februari 2012

13/29 Snart halvvägs

Ja, snart är vi halvvägs i mål! Å andra sidan tänkte jag köra hela vecka 9 fram till fredag. Mentalt känns det fel att köra till onsdag. Mitt i veckan liksom (trots att det är lill-lördag och allt). Nä, fredag får det bli!

Gårdagen gick finfint. Godissuget var mindre, om än återkommande under dagen. Jag fick tipset av Suzan att käka krom. Kanske kan vara nåt? Värt att testa i alla fall tycker jag. Speciellt efter att Fitnessfighten är över och man är back to vardag igen.

Träningen och kosten var by the book igår så jag är nöjd. Helt klart! 



2 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Härligt!!! Bra jobbat! Själv åt jag popcorn på en måndag.. Jag var såå trött och sugen och det var sååå mysigt med film och poppisar:-) Kram

Västgötskan sa...

Grymt imponerad av din viljestyrka! :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...