Sidor

tisdag 28 februari 2012

27/29 Beniga fötter?

Asså, mina fötter ser mer och mer beniga ut? Varför kan inte det fettet som försvinner där istället försvinna från magområdet?? Jag fattar ingenting. Proportionerligt ska det väl vara? Nu är det ju tvärtom.
Jag har väl mycket dyrbart att skydda vid magen kanske? Lever, mjälte, tarmar och sånt tjafs...

Äsch. Dag 27 Gick väldigt bra också. Tränade på gymmet och sprang som om det brann i knutarna när det var cardio. Kändes grymt skönt efteråt. Nu får man komponera sitt eget program med alla övningar man fått hittills och det är riktigt bra faktiskt!

Maten gick väl så där. Kanske inte direkt by the book. Men jag var så sugen på till exempel leverpastej att jag var tvungen att ta en knäckemacka med lite pastej på...och så åt jag lite brieost. Mums. Jag sörjer inte. Ibland behöver man lätta upp stämningen lite!


3 kommentarer:

Suzan sa...

åh, gott med brie!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Fettet på magen verkar tufft att bli av med för mig med. Jag är mager i ansiktet, ,maken sa igår att jag ser ut som ett skelett. Synd att det punktförbränner på fel ställen... Härligt med "lagom" urballning. Jag åt popcorn igår:-) kram!!!!

Träningen och livet sa...

Jag tycker det låter som om du tränar på riktigt bra. Jag håller tummarna för slutresultatet!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...