Sidor

måndag 6 februari 2012

6/29

Idag masade jag mig till gymmet faktiskt. Det var riktigt härligt att springa på löpbandet! Jag har märkt att den vanliga "lagomtakten" på 8.0-8.5 km/h har blivit lite FÖR lätt. Nu är 9.5 en bättre hastighet att ligga på när man ska "varva ned". Det känns riktigt bra!
Träningstimmen tog för första gången en timme exakt. Annars brukar jag ligga på 45-50 minuter fast det ska ta en timme. Jag tänkte på att göra övningarna korrekt och långsamt (det är en del av träningen. Att göra långsamma rörelser). Bra skit!
Kosten har varit toppen dessutom. En bra dag!

2 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Härligt Trillis!! :-) Berätta mer om din förvandling:-) kramisar!

Linn sa...

Härligt att höra!
Jag har ett riktigt "flow" med träningen och längtar till eftermiddagens pass :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...