Sidor

torsdag 9 februari 2012

Dag 8/29 Utmaningarna fortsätter

Idag var äntligen löpbanden lediga. Båda cardiodelarna till och med. Lyckan var total! Jag körde hårt och lyckades komma upp i 1.8 km på 10 minuter! Så snabbt har jag inte sprungit tidigare! Me like.
Snart kommer jag att ligga på 2 km på 10 minuter. När Fitnessfighten är över den 29 februari är jag där. I promise.

Maten gick som på räls den med. Jag väger faktiskt inte maten om jag ska vara ärlig. Det står i kostschemat att man ska äta si och så mycket i gram, men jag har vägt bara ibland. Jag tror mig veta ungefär hur mycket det är på tallriken...Nästa vecka kanske jag kontrollväger bara för att.
Lite sötsug känner jag mellan varven, men det är överkomligt. Jag kan överleva.


2 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Härligt, du tuffar på:-) Jag är konstant hungrig för tillfället och jag väger/mäter allt och vet att jag äter många kcal (1900 kcal om dagen) så jag borde vara nöjd.. Hoppas att det ska stabilisera sig snart.. Kram!!

Malin-Charlotta sa...

Superbra jobbat, Trillis!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...