Sidor

måndag 6 februari 2012

5/29

Tiden rusar känns det som!
Idag blev det mycket improvisation vad gäller maten. Vi var bortbjudna på lunch och då är det svårt att ställa krav. Jag åt av det som gick helt enkelt. Annars fick jag in mina mellanmål och riktiga måltider.
Träningen fick bli hemmaträning. Egentligen ska man ju springa och ro och crosstraina för cardio, men eftersom jag inte har nåt sånt hemma sätter jag min gymboss på tabatintervaller (20st) och sen kör jag
20 sek jumpingjacks,
10 sek jogg på stället
20 sek höga knän,
10 sek jogg på ställe,
 20 sek jumping squats,
10 sek jogg på stället,
 20 sek mountain climber,
10 sek jogg på ställe,
20 sek hopprep,
10 sek jogg på ställe, osv tills alla tabataintervaller tar slut.
 Det är effektivt. Samtidigt får jag sån himla träningsvärk i vaderna! Jösses.

De små hantlarna jag har hemma fungerar bra till de övningar som jag gör enligt mitt träningsprogram. Perfekt om man inte hinner till gymmet, eller när det är för kallt för att sticka iväg :)

3 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Bra jobbat, Trillis! Inga ursäkter, istället hittar du jättebra lösningar :-) Coolt att det går så bra, kommer det att vara några kontrollpunkter under månaden? Kram

StepUp 2 Fitness sa...

Kul pass du körde igår. Ett perfekt hemmapass :)
Det var kul att läsa om Nike Blast.

Malin-Charlotta sa...

Haha jösses vad rart! Jag gillar verkligen att fler kallar dig , "Trillis". Hoppas du också gör det ;-
)

Jättebra jobb!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...