Sidor

fredag 10 februari 2012

9/29 Tåget tuffar på

Igår kunde jag som sagt inte träna det vanliga programmet så jag körde helt enkelt ett kortare Bodyrock på morgonen. Jag blev riktigt svettig i alla fall och det var tungt! Just like I want it.

Maten gick också över förväntan. Föräldramöte klockan 17.00-19.00, precis då det är middagstajm hos oss. Jag satte i mig några plättar med hallon strax innan och sen tog jag lite musli och yoghurt när jag kom hem från jobbet. Så klarade jag denna dag också.
Tack och lov var det inte något vidare fika på mötet. Torra kanelbullar. Inte alls frestad.
Jag pratade med två mammor som sa att jag blir smalare och smalare för varje gång vi ses. Jag tackar och tar emot. Ännu är jag inte i mål, men det går framåt. De frågade om min hemlighet.
Träna hårt och ät mindre, men bra mat, sa jag. De hävdade att deras svaghet låg i sötsaker. Och guess what? Min svaghet är också sötsaker! Sen började vi snacka om allt gott man kan äta ända tills jag blev så himla sugen. Som sagt. Back to tankar om torra kanelbullar så var den krisen ur världen.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Perfekt när fikat är så dåligt! Då hade till och med jag klarat av att stå emot. ;-D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...