Sidor

onsdag 15 februari 2012

14/29 Jag lyckades trots frestelser!

Började dagen med att baka gott till maken och dottern. Kanske inte skulle gjort det för hela dagen luktade mitt hår nybakat! Och jag blev så sugen. Dessutom kom chefen med choklad till sina anställda, (fast det kanske var i förrgår? hmmm) och dottern bjöd på geléhjärtan när jag kom hem. Det var bara att ducka och springa!
Tack och lov lyckades jag ju göra en tillåten fin kaka (som jag kan rekommendera till alla!) och som jag till och med kan äta till mellanmål idag. Inte illa pinkat.
Till middag åt vi wasabilax (ta laxfileer, mixa philadelphiaost 12 % eller mindre om det finns, med wasabipasta och lite salt. Salta och peppra fisken och bred sedan på wasabiosten. In i ugnen 25 min på 150 grader. Voila!).

Träningen blev hemma. Jag trotsade mina kvinnosmärtor och körde på. 14 dagars träning i rad. Men jag känner mig faktiskt inte alls sliten ännu. Det är ett bra program. Mycket kroppsvikt och effektivt! Jag gillar!


1 kommentar:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Härligt jobbat! Du har fantastiskt fokus:-) Glaaaad för dig! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...