Sidor

onsdag 22 februari 2012

21/29 Trevande träningsförsök

Ja, jag testade att träna igår och det gick riktigt bra. Det märktes att benen varit placerade i soffan ett par dagar för de var i chock att det plötsligt skulle börja hoppa och studsa och grejer! Jag tog cardiodelen lite piano helt enkelt. Det var tre nya övningar som tillkommit sedan jag blev sjuk. Därför var det faktiskt spännande att köra träningen igen. Annars är det en övningar per dag som byts ut.

Maten gick också helt bra. Tyvärr hann jag inte med några mellanmål, men istället åt jag lite mer vid de olika måltiderna. Jag var inte hungrig alls, vilket är det som betyder nåt.

Mmmm.... 8 träningstillfällen kvar. Lika många bra matdagar. Sen är det dags att utvärdera. Under helgen ska jag smida planer för vad som ska hända efter Fitnessfighten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Surt med sjukdom mitt i Fitness Fighten. Men det var ju bra att det inte var så långvarigt och att du nu är på G igen. Ska bli riktigt intressant att höra (och se) ditt slutresultat!

Anonym sa...

Surt med sjukdom mitt i Fitness Fighten. Men det var ju bra att det inte var så långvarigt och att du nu är på G igen. Ska bli riktigt intressant att höra (och se) ditt slutresultat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...