Sidor

tisdag 6 december 2011

Biggest Loser, really?

När jag tittar på Biggest Loser-programmen, har ju bara sett den amerikanska versionen (men planerar att se den svenska när den startar nu också), slår det mig att de har så platta och fina magar! Vad har hänt? I alla fall i det sista finalavsnittet, när de kommer tillbaka för den sista invägning, har de flesta väldigt fina platta magar. Detta trots att många fortfarande har några kilo extra på kroppen och med tanke på hur många kilo de förlorat torde en del också ha extra skinn?
Jag är fundersam. Har de såna där slimmande plagg under kläderna? Jag har svårt att tänka mig att ALLA får en superplatt mage utan endaste valk eller utbuktning.

Eller så kanske de bara tar foton i smickrande poser? Vem vet? Fast jag menar snarare när de kommer live i sina snygga klänningar. Då är det inte en enda med bulle i princip.
Bara en tanke :)

Jag tycker sånt här är väldigt intressant. Inte ens en vacker kvinna om Faith Hill undgår retuschering. Vad beror det på? Jag skulle lätt köpa tidningen till vänster ändå...eller?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Kloka Trillis! Jag tror att de tränar som GNUER inför sista avsnittet MED tjocka tröjor, de bastar lääänge, de har något som håller in magen (deras tröjor i slutavsnittet är ju sådana tajta och "tjocka" så att det slimmar. Några av dem är nog riktigt smala, jag tänker speciellt på 2 av tjejerna (minns inte namnet), de är unga och deras skinn klarade processen. Men de övriga har fortfarande mycket "skinn" tycker jag, även om vi inte ser det på magen. Massor med kramar!!!!!!!

Beatatjata sa...

Spanx, säkerligen. Och en och annan kanske har hunnit med en ta-bort-skinn-operation? De som är riktigt feta innan lär jag behöva göra det förr eller senare. tycker ofta man ser på armarna på de som gått ner mycket att de är rätt sladdriga (pga skinnet), om de har ärmlösa klänningar. Så ser säkert magarna ut också fast de är ihoptajtade med spanx eller liknande...

Malin I Form sa...

Hm, har faktiskt aldrig tänkt på det på det viset men du har ju rätt! De borde ha en massa löst skinn :S

Västgötskan sa...

Det där har faktiskt slagit mig också (angeånde Biggest Loser). De borde ju ha massa överflödig hud? Kanske "håll-in"-plagg under, men ändå....?

Linda Mpili sa...

undrar också det här med skinn och magar,verkligen!!

Men armarna verkar ju ok?

Träningsglädje sa...

jag är ÖVERTYGAD om att de har någon slags spanx eller annan "body" som håller in. sådär platt kan man inte vara - inte a l l a!

stort tack för din kommentar inne hos mig idag, den gjorde mig väldigt glad. hoppas du ha en GRYM kväll!

Elisabeth Hallström sa...

Garanterat spanx. Det är bara kolla på bilderna du lagt upp här. Armarna är sladdriga trots de är i en smickrande position. Då är magen inte perfekt tajt.

Och varför retuschera Faith? Ok, hon har armen i en konstig position men det är ju inte det de fixat direkt.
Om man kollar snabbt på bilderna så ser den fixade mer glassig och magasinaktig ut men tittar man närmare tycker jag att hon är vackrare på originalbilden.

ZtorZillen sa...

Minns inte vilket Biggest loser det va, då jag följer australiensiska å brittiska också...men det visade i alla fall att flera hade mycket överskotts hud, och att i finalen använde de flesta tjejerna i alla fall sådana där underkläder som tajtar till så att säga..så inga valkar syns ;) Visste föresten inte att du hade flera bloggar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...