Sidor

lördag 3 december 2011

Gammal skåpmat

Nu har jag läst klart Dolphans bok "Fit forever" och vad ska jag säga egentligen? Inget nytt under solen direkt. Ät protein, regelbundet, unna dig ibland, träna och variera din träning. Detta blandat med text om hans uppväxt och hur han hittade träningen. Mycket av det som skrevs har jag hört på hans sommarprat tidigare, så inte superintressant för mig (kanske för andra).
Det bästa med boken var ändå tips på träningsprogram tycker jag. Jag ska nog kopiera en del och se vad jag kan göra med det. Annars var det inga nya superövningar, utan hederlig styrketräning. Lite kul ändå att han också kör mycket hemmaträning med cirkelträning bland annat. Och så var det riktigt snygga bilder om än ganska många på Dolph. Grymt snygg kropp! Om alla kunde se ut så där vid 50 liksom!
Betyg: 3 av 5 (och då är jag lite snäll också eftersom det snart är jul).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...