Sidor

fredag 23 december 2011

Visst ställer det till!

Tån ställer till det mer än jag trodde. Jag vågar helt enkelt inte köra allt jag skulle vilja. Det KAN ju bli komplikationer senare om man inte är försiktig så jag hoppar en hel del Bodyrock pass tyvärr. Igår orkade jag inte gå till gymmet och jag kunde inte köra Bodyrock som jag ville. Istället blev det 8 tabatapass fördelat på hela kroppen. Varannat pass var ren cardio med swings eller hopp och sånt för att få upp pulsen.
Det kändes ganska bra!

I morse läste jag detta inlägg och nu är jag återställd efter gårdagens dipp. Det finns så mycket annat att oroa sig för än just formen. Det finns de som skulle göra vad som helst för att få vara friska, ha alla kroppsdelar i behåll, orka springa så långt som just jag kan, ha den motivation jag har...Och jag sitter och spyr galla över att jag känner mig tjock. Get  real Trillingnöten. Det finns värre saker. Nu ska jag njuta av julhelgen. I morgon kommer nog min plan för utmaningen! Jag filar fortfarande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att det finns värre saker, men jag tycker att man har rätt till en dipp, hitta inspirationen i dippen och gå vidare. Ibland får man vara lite ego:-) Hoppas att du får en härlig dag och att tån läker snart. Massor med kramar!

Malin I Form sa...

Har jag missat något eller vad har hänt med din tå? :S

Karin - FitnessochHälsa sa...

Ha en riktigt skön julledighet och god jul på dig!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...