Sidor

onsdag 14 december 2011

Som jag trodde

Överkroppsgenomgången igår på gymmet var grymt jobbig!



Man gör alltså (allt med hantlar):

8 Bicep curls
8 Standing shoulder press
8 Upright rows
8 Bent over rows
8 One arm row left
8 One arm row right
8  4 Sec push ups (räkna till 4 på väg ned i armhävningen, stanna där nere i tv sek och pusha upp)
8 Side laterals
8 Shrugs
8 dead lifts

Allt detta gör du utan paus. Vila en minut och kör en gång till. Åtta gånger ska du orka göra denna cirkel. Jag gjorde fem gånger och var helt skakig efteråt.

7 kommentarer:

Beatatjata sa...

Galenpanna... Låter grymt, men coolt! Jag ska köra axlar och rumpa på gymmet med "min" fitness-tjej nästa vecka, kommer väl inte kunna lyfta glögg-glaset på hela julen sen!

Anonym sa...

Coolt! Detta pass lånar jag, nu sparar jag på inspiration inför januari passen :-) kram!!!!!!!

StepUp 2 Fitness sa...

Wow 5 ggr, grymt jobbat. Det är ju ett tufft pass :)
Kul att du är igång med din träning.

Karin - FitnessochHälsa sa...

Åh, jag kan tänka mig att det var jobbigt! Om jag kunde träna styrka skulle jag lätt testa det passet. Jag får vänta ett tag till innan jag kan göra det.

Malin I Form sa...

ooh, det låter verkligen jobbigt!

Anonym sa...

Det verkar sjukt jobbigt! Jag håller mig nog till mitt Active 2 ett tag till :-)

Gabbi sa...

Grymt jobbat! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...