Sidor

lördag 31 december 2011

Mål 2012

Jag har följande mål för 2012 vad gäller träning och hälsa:

- jobba mer målfokuserat. Jag kan mer och jag kan pusha mer än jag gjort.
- tack vare målfokusering ska jag öka vikterna på gymmet
- klara av att springa en halvmara
- i slutet av 2012 ha klarat av att stabilisera min kost så att det sitter i ryggmärgen
- köra yoga minst en gång i veckan, ha lite yogautmaningar under året också
- gå en kettlebellutbildning
- satsa mer på mindfulness

Sist men inte minst:
Godisstopp hela 2012 med två undantag. Det betyder ingen choklad, godis, kaffebröd etc. Desserter är okej. Tårta vid födelsedagar likaså. Fitnesstillåtna godsaker är okej inom kalorigränserna.
De två godisundantagen tänker jag mer inför min USA-flytt. Om allt går vägen flyttar vi i juni. Och vi vet alla att i USA finns inte så gott godis (med vissa undantag, men det är fortfarande inte lösgodis!). Kanske bara jag som tycker det? Det enda man kan äta är Jellybeans och M&M. Därför får jag under första halvåret två frikort där jag får äta godis. Sen flyttar jag ju och kan inte smaska på svenskt godis!

3 kommentarer:

StepUp 2 Fitness sa...

Vilket härligt år du kommer att få!! Fin målplanering och mycket härligt att se fram emot! Lycka till! Gott nytt år önskar jag dig!! Kramar!

Anonym sa...

Hej Trillis! Vilka bra och spännande mål!!! Jag är så glad att du startade din träningsblogg så att jag får frossa i det du gör:-) I andra bloggen så fick jag alltid kommentera på fel ställe:-) När du bor i USA så får jag väl skicka "care package" med det du behöver?:-) Jag åker ju till USA emellanåt men tyvärr sällan till NY. Det ska bli superspännande att följa dig och visst lovar du att blogga även från USA? (så du inte glömmer svenskan :-)) Tack för 2011, jag längtar efter vårt härliga 2012 tillsammans i blogg community:-) kramar !!!

Beatatjata sa...

Grymt!! Och vad spännande med flytt... Håller med, inte mycket gott godis i USA. Men en sån som jag kan ju leva på chips, jag säger bara Doritos... :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...