Sidor

torsdag 22 december 2011

Okej rå

Okej då. Jag ska erkänna att allt inte är så hundra som det låter hela tiden på bloggen. Jag är okej med mina matval, min träning, hur jag mår fysiskt och psykiskt...
Rent ärligt börjar jag känna mig tjock. Faktiskt. Jag vet faktiskt inte om det är psykiskt eller fysiskt. Jag tror heller inte att jag vill veta. Just nu känner jag att det vore skönt om det vore tisdag och julen var över.
Dock har jag ju alltid möjligheten till bra matval varje dag. Så också imorgon fredag, julafton på lördag och vårt firande på söndag. Så klart.
Jag tror också att jag samlat på mig mycket vätska. Jag kan se att fingrarna ser lite svullna ut och även leder känns svullna. Väldigt skumt faktiskt. Alla kolhydrater sätter sina spår och jag hinner (äsch, jag glömmer) inte dricka så mycket vatten som jag borde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Drick massor i morgon och kör ett riktigt svettigt cardiopass med tjock tröja:-) Sedan är det nog över! Massor med kramar!

Gabbi sa...

Skumt det där...känner mig också som en tjockis fast jag aldrig varit så här "liten" som jag är nu (inte sedan mellanstadiet, och då var man ju överviktig..). Tror det sitter i huvudet, att när man kommer från att vara överviktig och otränad så är det svårt att få bort den personen från sitt huvud...i alla fall hos mig! Men vi kämpar på, ellerhur :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...