Sidor

tisdag 27 december 2011

Idag börjar det!

Jag är så spänd och förväntansfull! Nu jäklar! Jag är taggad och peppad! Plan för dagen ser ut så här:
- Dricka mycket vatten
- Äta så mycker ren mat som möjligt (måste "avgifta" kroppen ordentligt)
- Träna på gymmet. Överkropp och lite cardio. Kicka igång systemet.

Sedan gäller det att hålla sig till planen även imorgon och alla dagar framåt. Det kommer bli en tuff tid med tanke på allt sött jag stoppat i mig på sistone. Kroppen är van vid sånt nu och då är det svårt att sluta. Me know. Jag har gjort det förut. Jag funderar på att kanske ha en backup. Blir det alltför svårt att hålla sig ifrån, så ska jag borsta tänderna! Vem vill äta choklad med tandkrämssmak i munnen? No one!

Namnet på min nya challenge då? Jag har funderat och funderat, men inte hittat nåt coolt och häftigt. Kanske lite väl drastiskt med Last Chance challenge? Tänkte vara lite klyftig med Biggest Loser-tema liksom. Men Last Chance är det ju egentligen inte. This is it kanske? Det är nu det gäller. Det smäller idag och fram till sommaren? Nu jäklar. Ja, så får det bli.


THIS IS IT!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Trillis! Jag dras med av din energi :-) HÄRLIGT det startar idag:-) Du vet säkert bäst själv, men för mig funkar det jättebra med en 1/2 avokado till maten lunch och middag för att överleva sötsuget.. Men alla har sitt sätt :-) Njut av din dag!!!

Gabbi sa...

Hejja hejja! :)

StepUp 2 Fitness sa...

Kul, älskar din energi!!! Lycka till och kör hårt!!!

Kevlarsjäl sa...

Håller som bäst på att avsockra mig... Fy vad tufft det är. Det enda som snurrar i huvudet är bröd, choklad, kakor, etc. Håller tummarna för att allt går bra för oss båda.

Stefan Nilsson sa...

Vore riktigt kul att köra en "last chance workout" och överväger att göra det veckan innan mitt första strandbesök. Blir dock inte riktigt samma sak som i serien när man inte har en viktig händelse/event att planera mot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...