Sidor

måndag 26 december 2011

Upplägg träning

Jag kommer att foksuera på cardio ett par veckor och sen byta till styrka och tvärtom.
När jag kör styrka kommer en vecka se ut ungefär så här:

Måndag: Överkropp plus 20 min gång i uppförsbacke
Tisdag: Löpning 5-6km
Onsdag: Styrka hela kroppen
Torsdag:VILA
Fredag: Underkropp plus 20 min gång i uppförsbacke
Lördag: Yoga
Söndag: Styrka hela kroppen

När jag kör cardioveckor kan en vecka se ut så här:
Måndag: Löpning 6-7 km
Tisdag: Intervaller (olika) 30 min
Onsdag: VILA
Torsdag: Styrka hela kroppen plus några tabataintervaller på löpbandet
Fredag: Löpning 6-7km
Lördag: Yoga
Söndag: Bodyrockpass eller Myomy

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, nu förstår jag!! Tack:-) Detta blir superspännande! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...