Sidor

torsdag 22 december 2011

Jag ger mig själv 10 poäng på julbordet

Ja, för sjutton. 10 poäng. Igår var vi på julbord med jobbet och jisses. Jag åt så magen var fyrkantig. Mitt enda julbord i år kan man säga. Jag är mästare i att äta. Det var köttbullar, skinka, ägg, kalv, hjort, ren. Rödbetssallad, Jansson, potatis. Plus ett efterrättsbord. Hela fadderullan. Gott var det.
Enda svenska julmaten jag äter detta året. På söndag firar vi vår jul och den blir amerikansk.
Istället för kalkon så är det kyckling, cranberry sauce, stuffing, gravy. Garlic pork, mac and cheese. Dessutom har jag bakat en äkta english fruit cake som jag baddat i konjak två gånger i veckan i två veckor nu. Det ni! Jag hoppas den smakar lika bra som den ser ut. Rapport kommer givetvis på måndag.
Bäst att öka på i vikt nu så mina mått och och viktresultat blir fenomenala när jag sätter igång på tisdag! Man får inte vara dum.

3 kommentarer:

becca sa...

TA tillvara på all energi och använd den i träningen!!! :) Det är ju faktiskt smartare än att som så många gå och få ångest!! :) haha! god jul´! kramar

Anonym sa...

Glad att du är nöjd:-) Spännande julbord!! Fotografera rubbet:-) Jag har aldrig förstått det där med stuffing? Är det verkligen gott? Drick mycket vatten idag:-) Kram!!!!!!!!!!!

StepUp 2 Fitness sa...

Hihi, smart tänkt ;) Ladda nu och kör hårt sen!
God jul!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...