Sidor

fredag 30 december 2011

Gårdagens träning

EGENTLIGEN skulle jag till gymmet för en helkroppsgenomgång, men vi åkte bort hela eftermiddagen och sen ville jag inte gå ut på kvällen. Därför bytte jag träningsupplägg med fredagens. Det blev lite yoga och mage istället.
Jag körde Bob Harpers Core challenge. Lite av ett test med tanke på tån. Gick väldigt bra. Körde endast en gång.
Därefte blev det Sybels yoga for sports and fitness (hittade ingen video). Den har jag laddat hem från nånstans. Endast 20 minuter lång. Lite för kort, men lagom om man ska köra yoga en snabbis. Väldigt enkelt och lätt.
Sist avslutade jag med en tabatrunda där jag varvade star crunches och vanliga crunches.
Star crunch
Och sist körde jag en tabatomgång med sidoplanka med lyft där jag varvade vänster sida och höger sida.
Done!

4 kommentarer:

The workouter sa...

Svar på kommentar: Roligt att höra att du också är med i "godis utmaningen". :)

Anonym sa...

Härligt vännen! Så idag blir det helkropp på gymmet? Hur går det med sötsug och annat? Jag led alla kval i går kväll, minns inte ens vad som var på TV, tänkte bara på hur hungrig jag var.. kram

Beatatjata sa...

Låter gött! Hojta till sen när du provat magcirkeln från smaljeansen, såg intressant ut tyckte jag!

Malin I Form sa...

Du fick ju till det ändå - härligt :D

SV: Låter som en mysig nyårsafton! Gott nytt år :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...