Sidor

torsdag 1 december 2011

Det smäller

Ikväll smäller det. Träning! Jag är laddad och helt galet sjukt peppad inför kvällen. Jag startade dagen med mina saffranspannkakor gjorda på kesella. Nu känner jag att jag är igång.
Något som jag inte kommer att göra fram till jul är att stå på vågen eller mäta mig. Det får bära eller brista. Just nu fokuserar jag på att normalisera mitt ätande och ha lagom mycket träning, njuta av nuet och inte tänka på mått och vikt. Efter nyår kommer jag att ta tag i allt igen och förhoppningsvis är det inte alltför stor skada skedd. Är det så, vet jag att det inte dröjer förrän jag är tillbaka på banan igen! No worries nu alltså!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka!!! :-) JÄTTEHÄRLIGT att höra det. Kör vidare på ditt sätt, det går säkert kanon! Jag tror att jag har skrivit någon gång om "dieten" jag höll jan-mars förra året som nästan gjorde mig knäpp för den var SÅÅÅ strikt! Det går inte att leva så. Det slår tillbaka för då äter jag "ikapp" senare.. Glad att du är frisk! Kram!

Malin I Form sa...

Härligt att du är så peppad :D

Camilla sa...

Härligt! Det låter som att du har ett bra fokus just nu. Ha det så kul på träningen i kväll!

Anonym sa...

Va skönt det låter - att äntligen få komma igång med träningen igen. Och jag tror du tänker helt rätt. Ät bra och träna som du känner kroppen mår bra av, och låt vågen vila till efter nyår. Jag är helt övertygad om att du ändå kommer att gå ner (eller i allafall inte upp) eftersom det nyttiga tänket sitter i bakhuvudet på dig. Ha så kul ikväll! :-)

Betty sa...

Härligt det låter. Hoppas träningen kändes super! Du kanske håller på just nu ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...