Sidor

lördag 24 december 2011

Morgonträning avklarad!

Jag startade lite tidigare eftersom jag var rädd att dottern skulle hinna vakna. Det är supersvårt att träna när någon ackompanjerar med "Mamma" en miljon gånger under 30 minuter. Jag blir oerhört stressad!
Så. Jag valde denna workout idag: One Kettlebell workout med Marianne. Den var faktiskt väldigt jobbig. Körde 1 min stenhårt och 20 sek vila. Tre set. Burpee och lunge blev lite omgjort eftersom min brutna tå är i vägen.
Nu ska jag sätta igång med julbaket och ni andra får ha en helt fantastisk julafton med vänner och familj, massa god mat och trevliga stunder! Kram på er så hörs vi imorgon igen!


Fortfarande inget proffs på att fota i spegel...måste bli mer fjortis!

4 kommentarer:

Beatatjata sa...

Grymma är vi!!

Och jag gillar din shape very much, du behöver inte ha tjock-dagar!

Anonym sa...

God Jul Trillis!!! Vad kul att se dig på kort!! Vilka snygga ben!!!!:-) Härligt ytligt såhär på julaftonsmorgonen.. Önskar dig en underbar julafton även om jag vet att du egentligen firar imorgon. Massor med kramar!

Malin I Form sa...

Vilken härlig start på dagen :D

Annie sa...

Åh, jag är så imponerad av alla som har motivationen att träna hemma! Har nyss fått en matta och ska införskaffa mig en kettlebell med så skall vi se om även jag kan få till det. :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...