Sidor

måndag 19 december 2011

Jag kan flyga, jag är inte rädd

Lotta hade en formcheck nu så här inför jul. Jag hade också en yttepytte i morse. Well, siffrorna var väl kanske inte de allra mest positiva. Något har dock hänt i tanken. Jag har faktiskt ingen panik över detta. Det är mitt val att leva lite "löst" ett tag, få vara lite friare, utan press. Och nu går det lite nedåt. Fine, mitt val. Jag står för det. Det var välbehövligt.
Nu till det bästa. Jag kan flyga. Och jag är inte rädd. Nu har jag verktygen att få bukt med formen, när jag vill. Jag vet hur min kropp fungerar för att få resultat. Jag vet vad jag ska göra och vad jag INTE ska göra. En befrielse utan dess like. Det är kanske därför jag inte får panik nu när siffrorna inte är så välvilliga längre?
Jag är superpeppad inför nästa tisdag då allt drar igång. Min nya utmaningsbebis! Innan veckan nått sitt slut kommer planen. The Ultimate Plan. Äsch. Måste hitta på nåt vitsigt namn på utmaningen. Beach 2012 är lite lamt. Dessutom går jag aldrig till nån jäkla beach. Fast kanske DET borde vara målet? Att åka till nån sandstrand och flasha sig i bikini? Why not?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk känsla!!!! Jag är glad för dig! Jag är så tacksam över ni härliga bloggisar som ger mig inspiration och recept som gör att det faktiskt funkar att leva nyttigt OCH unna mig. Jag älskar alla braiga recept som finns, det känns LYX men är faktiskt by-the-book :-) Jag ska ärligt säga att jag inte vägt mig men förmodligen så OM jag gått ner så är det i muskler och är ändå inget att bli glad för.. Jag är glad att jag inte har ringar runt magen:-) Massor med kramar till dig!! Jag ser också framemot din utmaning:-)

Anonym sa...

Låter som en skön känsla! Och jag ser som sagt fram emot att få läsa om din utmaning!

Beatatjata sa...

Loving it!! Som det ska vara, jag känner också att jag är där, mer eller mindre, så fantastiskt skönt. Ser fram emot din utmaning som sagt, du kommer rocka!!

StepUp 2 Fitness sa...

Vilken underbar känsla!! Ser också fram emot din utmaning :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...