Sidor

onsdag 21 december 2011

Bodyrock

Någon frågade vad Bodyrock var och det kanske är fler som inte vet? Bodyrock är en hemsida/sekt som skapats av Gudinnan Zuzanna och hennes (ex?) pojkvän. De skapar och filmar grymt jobbiga hemmaworkouts för de riktigt modiga. Vissa är lite lättare och andra är så jobbiga att man önskar att det snart skulle vara slut. Men då är det ett varv till. Och ett till. De tidigare videona har mest egen kroppsvikt som motstånd medan de senare använder vissa redskap. Man kan modifiera ganska bra!
Gå in och kolla! HÄR
Igår körde jag faktiskt Myomytv istället med lite KB. Fick ändra lite saker på grund av den brutna tån, men det blev en rejäl träningsstund ändå. Mycket svettig! Avslutade med tabata för mina abs.

Gudinnan Zuzanna från Bodyrock
ps. Uppdatering: Zuzanna är aningen tillbakadragen från siten, men finns kvar. Nu är det också andra stjärnor/sektmedlemmar som hjälper till med inspelningar och dylikt. 

6 kommentarer:

Beatatjata sa...

Haha, sekt... Minst sagt!

Hänger mer på Myomytv numera, har ju inte de redskapen bodyrockarna använder och är lite insnöad på kettlebellandet. Och så tycker jag att Marianne är grym. Har du sett hennes rumpa? Den ger Zusannas rumpa spö!!

Anonym sa...

Godmorgon härliga! Är Zusanna kvar och visar pass? Trodde att hon var i "sitt" land och bara lagade lite mat och att han är i Canada och filmar de människorna som finns där. Trist att det tog slut, eller har jag missat att de är ihop igen? Jag ska titta igenom MyoMyTV snart. Massor med kramar

Karin - FitnessochHälsa sa...

Oj, hon var riktigt vältränad!

StepUp 2 Fitness sa...

Jag får ta och titta på dessa tjejer ;)

Malin-Charlotta sa...

Tar hennes magrutor! Haha! (att det ska vara så svårt ..;-)

becca sa...

Åååå, hur låg tid tar det att kämpa sig till den magen? Är man hård mot sig själv om man sätter 1 år efter bebisankomst?? :) kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...