Sidor

torsdag 15 december 2011

Tåfjutt

Jag vet inte hur jag lyckades, men jag tror att jag brutit min "pekfingertå" (alltså den tå som är närmast stortån). Jag sprang in i vardagsrummet (min dotter jagade mig) och på nåt sätt lyckades jag inte få upp foten tillräckligt utan slog i den i tröskeln. Jäklar i min låda vad ont det gjorde! Jag skrek som en galning och det gjorde ont en halvtimme efteråt. Det värker fortfarande i tån två timmar senare om än lite mindre. Kan inte böja för mycket på den, för då gör det ont. Galet!
Jag ska försöka träna ändå. Det var det första jag tänkte på: Kommer jag att kunna träna? Jag ska testa denna HÄR från Myomytv. Efteråt kommer jag att göra Bob Harpers Core Challenge också. Ska försöka två gånger. Beror på tån också...
I keep you updated!

1 kommentar:

Kevlarsjäl sa...

Ajajaj. Hoppas den snart bli bättre.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...