Sidor

måndag 12 december 2011

Kvällens träningsskörd

Det blev först ett Bodyrockpass - Bust it out . Ganska jobbigt. Endast 12 minuter långt. Nästa gång kommer jag nog att köra det två gånger. Det var ganska kul med en annorlunda plankaövning och an armhävningsövning som jag inte gjort tidigare.
Efter det körde jag Bettys tips, Bob Harper Core Challenge. Jag fattar inte att man kan svettas så mycket genom att inte göra speciellt mycket mer än planka! Galet. Jag var ganska inspirerad av Bob där så jag körde också Bob Harpers Super Abs Challenge och Bob Harper High Knees Challenge. Lagom träning för idag tror jag!
Kommer nog att lägga in lite av Bob här och där i träningen. En lagom challenge på några minuter då och då. 


4 kommentarer:

Beatatjata sa...

Hjälp vilket pass, du är STARK!! Måste också testa bob-passet, dags att pusha ur comfort zonen lite oftare...

Betty - StepUp 2 Fitness sa...

Svettas och kännas så i magmusklerna efteråt :)

Anonym sa...

Det såg ju skitjobbigt ut!!! Bra jobbat!

Elbe sa...

Åh, jag måste få tummen ur och prova Bodyrock!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...