Sidor

tisdag 20 december 2011

Träningen vecka 51

Jul? Hörde jag jul? Julträning! Så klart. Man kan sätta jul framför allt :)
Denna vecka kör jag detta:
Måndag: Massage - grymt jobbigt :p
Tisdag: Bodyrock. Vet ej vad ännu. Abs.
Onsdag: VILA. Julbord. Tufft program!
Torsdag: Gymmet. Underkropp. Cardio 20 min.
Fredag: Yoga
Lördag: Bodyrock/Myomytv. Tabata.
Söndag: Firar jul idag. Kanske hinner nåt litet. Vi får se. Annars är jag under vila.

Sedan är det en dag med slapp och vila och så är det fullt ös medvetslös med ny utmaning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en underbar vecka? :-) Funderade på julen på söndag,men kom på att du kör amerikanska traditioner :-) Blir det amerikanskt julbord oxå? Massor med kramar!

StepUp 2 Fitness sa...

En grym vecka med andra ord!!!

Kevlarsjäl sa...

Kör hårt! Framför allt onsdagens... ;) Kan behövas ordentligt med mental förberedelser.

Träningen och livet sa...

Vad är Bodyrock?

Malin-Charlotta sa...

Själv superkompenserar jag den här veckan, dvs övertränar och sedan vilar i tre dagar för att nå en optimal tillväxt. Tyckte det passade bra inför jul. Problemet är att idag kan jag inte träna som planerat eftersom jag är orörlig från gårdagens träning i hela kroppen. Blir inte alltid som man tänkt sig, men ganska bra ändå! Haha!

Tummen upp för dig, Trillis, och ditt julschema !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...