Sidor

tisdag 24 januari 2012

Awww... kärlek :)

Förra veckan fick jag en vacker award av söta Malin-Charlotta med en så fin motivering: tankar "om träning och allt det som följer med, inbakat i massor med humor. Den dagen hon släpper sin bok, kommer jag vilja vara först på kvarn. "
Jag lovar att jobba på den där boken!


Man ska skicka vidare och uppmärksamma lite mindre bloggar som är värda fler läsare. Det tycker jag alla ni är värda så klart! Jag skickar lite kärlek till följande bloggar idag:

Maliniform för att hon är så himla driftig när det gäller att fixa roliga utmaningar till oss andra träningstokar! Hon bjuder på massor av spännande och goda recept så munnen vattnas emellanåt!

Doit4life är en skitsnygg morsa som tränar och inspirerar! Hon bjuder verkligen på sig själv och blandar texter med humor och allvar!

Rundarvalocksåenform är en för mig nyupptäckt träninsgblogg som både inspirerar och bjuder till skratt! Eller till och med förfäran emellan åt! Men alltid med en gnutta humor.

Fokuseradenergi som jag tidigare givit en award men som så klart är värd hur många som helst! Otroligt engagemang i träning och kost och kommer alltid med bra recept, tips och råd. Dessutom är hon någon som kommenterar duktigt och flitigt med alldeles rätt ord vid rätt tillfälle!

Ni är alla fantastiska!

3 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Tack underbara Trillis!!! Vad glad jag blir! Andra dagen i rad som startar helt fantastiskt!! Igår "Tack SJ" och idag "Tack Trillis" !! Massor med kramar! Lotta PS You got mail!

Malin I Form sa...

Ååh men tack fina du! :D

Malin-Charlotta sa...

Du är för go, min vän. Och varje liten bokstav jag gav till dig var inlindad i kärlek. Titta på dom när livet är lite grått.

Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...