Sidor

söndag 15 januari 2012

Dags att bli fettfri

Jag vet att jag har muskler. Nånstans där under finns det fina vackra muskler. Som det är just nu finns det en del fett som hindrar musklerna från att synas. De senaste månaderna har jag prioriterat styrka. Framförallt för att jag haft en skadad tå. Från och med nästa vecka ska jag fokusera på cardio. Få ner fettprocenten och försöka bibehålla så mycket muskler som möjligt. Lite kommer att försvinna, men eftersom jag är i bra form (relativt)  kommer nog att lyckas med det.
Så fokus ett tag framöver blir löpning, crosstrainer, cykel, rodd och såna grejer. Plus lite styrka. Plan kommer senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Lycka till! :-) Kram!

Malin-Charlotta sa...

Härligt att du vet vart du ska! En liten påminnelse är bara att muskler är otroligt bra på att bränna fett i vila... (är detta som kallades kärleksfullt en pekpinne i din motivering? syftar på awarden) haha!

Åh nu är foton uppe på underverken om jag får locka dig till min blogg ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...