Sidor

torsdag 5 januari 2012

Det känns att jag jobbat

Hela dagen gick åt till städning på jobbet så jag var lagom mör när jag kom hem efter åtta timmars konstant städande...Och det kändes direkt på motivationen vad gäller träning. Jag var verkligen osugen på att köra mitt pass. Som tur var har jag under veckan varit förutseende och planerat in ett Bodyrockpass istället för gymmet. Då slapp jag i alla fall gå ut i kylan!

Jag tog mig i kragen och gjorde följande:

15 sets of : 2 jump squats and knee tuck followed by 3 halfway pushups
6 sets of : 10 kick ups and 10 peak mountain climbers
4 sets each leg of: 10 one legged peak press followed by one legged squat jumps
20 breakdance pushups

Efter det körde jag tabatintervaller på dessa övningar (varje övning körde 8x 20 sek):
Jump lunges med kick framåt
Squats
Axelpush (håll hantlar i händerna och sätt armbåge i 90 grader i höjd med axel och pusha vikterna framåt)
Plankan

Det fick räcka!
Jag vill också tacka allra ödmjukast för all fin peppning ni bidrog med i mitt förra inlägg! Jag behövde verkligen det kände jag! Vad skulle jag göra utan er? :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...