Sidor

fredag 13 januari 2012

Jag dog en smula precis nu

Jag har precis avslutat min fredagsfrukost och jag är i himmelen. På allvar. Jag åt de godaste pannkakorna på länge - kanske de godaste jag ätit i hela mitt liv. Perfekt för er som tränar på morgonen:

1 mosad banan
1 ägg
1/2 dl dinkelmjöl
1/2 dl hackade nötter (jag tog valnötter)
1 msk kokossocker (ni kan ta något mindre om ni vill. Stark smak)
gnutta salt

Mixa och stek (gärna i kokosolja). Jag serverade med varma hallon.

Jag ville bara dela med mig. Nu kan min fredag starta!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Trillis!! Hoppas att du får en underbar dag!!! :-) Kram!

Västgötskan sa...

Oj, det var verkligen ett annorlunda pannkaksrecept. Måste testas! :-)

Z sa...

Vilken god frukost det där lät som. Själv åt jag en smoothie. Det var inte helt fel det heller =)

Jag har aldrig testat Fitnessgurus pulver innan så hoppas de är goda. Hört blandade kommentarer om dem så får smaka så fort de kommer och jag lovar att det kommer en recension =)

Hoppas du får en bra dag!

Gabbi sa...

Låter gott :)

Fighting Spirits sa...

Men jösses vad goda de lät! =)

StepUp 2 Fitness sa...

Låter mkt gott! Testar imorgon!

Malin-Charlotta sa...

Tack & bock! Är det något jag behöver bättra mig på så är det variation på mat .....

superSHEro sa...

lät nästan som en efterrätt! :) Kokossocker.. vad, vart, vaför osv. Det var nytt för mig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...