Sidor

söndag 8 januari 2012

Oliiiidlig spänning!

Jag vet att ni med full förväntat suttit och kikat om jag uppdaterat angående vilken träning det blev. Jag ska inte låta er hållas längre, det är för spännande!
* trumvirvel * Det blev: GYM. Jag läxade upp latmasken lite och gick iväg. Det kändes superbra när jag äntligen var där. Helkroppsgenomgång samt löpning 5 km. Inte illa pinkat för någon som var lite lat i morse.
Och Malin-Charlotta, du har rätt i vila! Nästa vecka blir det mer av den varan kan jag tala om! Jobbet är tillbaka fullt ut och jag ska ta en liten vilovecka tänkte jag. Well, vila och vila, men trappa ned lite. Låta kroppen återhämta sig lite.
Så score just nu:
Latmask: 0
Trillis: 1

6 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, det var olidligt!!! Bra jobbat och kom ihåg att planera vila nu.. Inte bränna ut dig i början på din fokus period. Jag säger det med MASSOR av värme och ombry! Kram

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Härligt jobbat!! :D:D

Malin-Charlotta sa...

Haha, du är en underbar fläkt i vardagen, Trillis! Det hoppas jag du vet!

Jag har ändrat mina inställningar så nu ser jag alla nya inlägg de bloggar jag följer, utan att jag behöver gå och och titta, så är tufft "upp to date" nu vad ni pysslar med... Var kanske på tiden, så Välkommen till den moderna världen, Malin ;-)

Malin I Form sa...

Härligt jobbat! Du är grym!

Västgötskan sa...

Bra jobbat. Att vinna över latmasken är guld värt! :-)

Snorkkis sa...

Bra jobbat där med latmasken. Och vila är viktigaste träningen sägs det, så en lugnare vecka kan vara klokt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...