Sidor

fredag 20 januari 2012

Låttips!

Jag fick ett mail från Chris Lawhorn som undrade om jag ville ha lite låttips att lägga ut som träningsinspiration och det klart! Jag gillar att träna till bra musik. Hur gör ni?


The Top 10 Workout Songs For Winter 2012


San Francisco, CA – Jan 11, 2012 – Traditionally, winter is the time of year when folks find it hardest to get out and exercise.  In the hopes of keeping folks motivated, readers from Run Hundred--the web's most heavily-trafficked site for workout music--were  polled regarding their favorite, current workout songs.  The resulting top 10 list has a little of what you'd expect—and a little you might not. 

Here's the list: 
Tim Berg - Seek Bromance (Avicii Vocal Edit) - 127 BPM
Katy Perry - The One That Got Away - 135 BPM
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat (Maan Studio Remix) - 126 BPM
Flo Rida - Good Feeling - 129 BPM
Wolfgang Gartner & Will.I.Am - Forever - 128 BPM
Hot Chelle Rae - Tonight Tonight (Goldstein Remix) - 118 BPM
Taio Cruz & Flo Rida - Hangover - 129 BPM
Enrique Iglesias, Pitbull & The WAV.s - I Like How It Feels - 129 BPM
Kaskade & Skrillex - Lick It - 128 BPM
Kelly Clarkson - What Doesn't Kill You (Stronger) - 117 BPM

Run Hundred
http://www.RunHundred.com

Om jag ska vara ärlig har jag fasiken inte hört en enda låt mig veterligen i alla fall. Ska kolla in dem i alla fall. Kanske hittar nåt nytt och intressant! Jag är så himla bakom när det gäller ny musik så det är inte sant. MTV har jag ju inte ens.

Vad tränar ni bäst till?

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Kate Perry Och Kelly Clarksson-låten har jag hört. Men de andra känner jag inte igen alls. Ålderstecken? Hihi! ;-)

Malin-Charlotta sa...

Älskar att träna till musik! Min sambo är DJ så vi har allt nytt hemma (vilket är e jäk-a lyx faktiskt)

Du kommer gilla låtarna, hoppas jag iaf!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...