Sidor

söndag 29 januari 2012

Det finns risker med allt

Och just nu är risken stor att denna blogg förvandlas till en matblogg för här kommer ytterligare recept ni bara måste prova.
Hos den här matbloggen hittade jag tidigare receptet på Skinny Buckeyes, men vågade inte riktigt testa. Sedan såg jag att Lotta hade försökt sig på och rekommenderade. Då vill ju inte jag vara sämre. Jag testade igår och himlas vad gott det var!

Bild lånad från Lotta!
Därefter testade jag Annies jordnötsbollar. De var också supermumsiga! Jag kommer att göra båda recepten igen! Perfekt om man är aningen sötsugen.

Bild lånad från Annie

3 kommentarer:

Malin I Form sa...

Hm, såg ju klart intressant ut :D Kul att man hittar saker man gillar dessutom :D

Lotta Fokuserad Energi sa...

Jag känner mig RIK! Jag har säkert 4 olika nyttiga rena godisar som ärå ok att ta en bit utandåligt samvete + frukost/mellis muffins och kakor. Känns galet lyxigt :-) Kul att du provade och gillade. Hur mår du nu? Börjar du må lite bättre? kram!

Annie sa...

Vad kul att du testar! är också sugen på att testa de som Lotta gjort, låter så gott!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...