Sidor

måndag 2 januari 2012

Ny vecka, nya utmaningar

Malin har postat veckans utmaning i Let's Kick it. De lyder som följer:

- Träna minst 200 minuter
- Testa ett nytt recept
- Prova en ny träningsform eller nytt träningsredskap
- Ge sig själv egentid 60 min fördelat under veckan
- Sätta nya mål inför det nya året (inom kost och hälsa) - REDAN GJORT

Denna utmaning passar alldeles ypperligt denna veckan. Framförallt eftersom jag ikväll har skrivit upp mig för en ny träningsform. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om att Indoor Walking startat på mitt gym? Det ska jag testa ikväll! Jag ser verkligen fram emot detta. Nåt alldeles nytt och spännande. Me like.
Nytt recept måste jag fundera på...Vad skulle det vara? Kanske nåt av de knäckebröd som figurerar inom träningsbloggkretsen?
Egentid är easy. Jag älskar att läsa och det blir absolut mer än 60 minuter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Berätta mer om indoor walking? Går man bara runt typ som "mall walking i USA" eller är det på löparband eller vad?:-) Jag är färdigtränad och nu blir det frukost. Jag ska plugga i veckan och idag har jag planerat pausen på lunchen med kompis-promis.. Kraaam!

StepUp 2 Fitness sa...

Kul utmaning :) Jag är också nyfiken på indoor walking, berätta gärna mer sen!

Malin I Form sa...

Härligt, lycka till i veckan! Indoor Walking hade jag också velat testa faktiskt så det kanske får bli min nya träningsform i veckan med..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...