Sidor

onsdag 11 januari 2012

Överkropp

Det tog väldigt lång tid att gå till gymmet igår kväll kändes det som och jag vet inte varför. Vanligtvis är jag igång vid 19.20, men nu var det först 19.30 så jag kände mig lite stressad. Jag körde youtubevideon för överkroppen (kolla under videos i kategorier), 8 cirklar med lite högre vikter denna gång. Det var apjobbigt, men skönt efteråt. Jag skulle egentligen ha sprungit 20 minuter, men när cirklarna var klara var klockan ganska sent. Jag tog roddmaskinen 10 minuter istället. Det kändes mer som för hela kroppen och framförallt rygg och armar. 
Det känns också som att jag har mindre gäddhäng och daller numera. När jag håller upp armen är det liksom helt fast och inget sladder! Joy! Det går framåt. I sakta mak.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Trillis!!!! Låter som ett jättebra pass! Jag ser framemot att få träna armar och axlar ordentligt igen men det dröjer nog några månader. Kram!

Z sa...

Vilken härlig känsla att slippa känna allt gäddhäng. Bra jobbat! Jag längtar till jag får känna den känslan =)

Karin - FitnessochHälsa sa...

Kul att se resultat från träningen! =)

Malin-Charlotta sa...

Klart det går framåt, Trillis. Ta sikte och kör! Jag hänger på :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...