Sidor

lördag 14 januari 2012

Dagen D

Igår blev det yoga istället för ben. Ben får jag köra idag istället. Jag pallade inte att gå till gymmet igår. Och inte heller pallade jag att byta ut övningarna och köra ben hemma. Min fantasi sträckte sig bara så långt till att byta dagar på träningen efter en vecka av jobb. Det var skönt med lite stretch faktiskt. Om jag ska erkänna nu och vara helt ärlig, stretchar jag aldrig efter ett pass. Jag tycker det är sååååå tråkigt, men jag vet att man borde. Det får blir ett löfte från och med nu. Efter minst 3 pass varje vecka SKA jag stretcha. Lite är bättre än inget i det här läget.
Idag är dagen D. Dagen då jag ska baka nåt nyttigt med nyttiga ingredienser med konstiga namn. Jag funderar och funderar. Vilket recept ska jag välja? Jag är excited, exposed and extravagant (det sista  blev ett nödord. Kom inte på nåt fler med Ex...)
Vi ses på andra sidan!

6 kommentarer:

Malin-Charlotta sa...

Sitter och tittar lite i din blogg och upptäcker "Roliga projekt 2012". Jag gillar lekfullheten i allvaret, om du förstår. Själv måste jag köra stenhårt för att nå mina mål, sikta och ta rygg, vilket ibland kan ta lite energi. För jag vet att bekvämligheten kan krypa fram och osäkerheten på mig själv och då är det kört. Men det är bara i början, innan den nya livsstilen börjar gå på automatik. Fram i vår, ja då går det lättare :-) Har jag bestämt iaf!

Träningen och livet sa...

Exuberant!

Västgötskan sa...

Jag är nog tvärtom. Stretchar nästan mer än jag behöver. Eller ja, det kanske man inte kan göra...? He he! :-D

Ha en skön lördag!

Malin I Form sa...

Det där med stretch är det nog många som missar, inklusive jag. Ja, om det inte är inlagt i slutet av passet såklart om man går på gruppträning! Får blir bättre på det jag med :)

SV: Det är rätt inställning inför nästa vecka i alla fall, lycka till!

Anonym sa...

Hej Härliga! Jag ska baka denna idag: http://fokuseradenergi.wordpress.com/2012/01/14/syndfullt-ren-choklad-brownie/
Jag är så tacksam för mina chokladkakor, proteinbollar och snickers-taste-alike i frysen som gör att lite sug inte ballar ur och blir onyttigt frossande. Hoppas att du hittar lite favoriter i ditt receptförråd. Massor med kramar!

Lotta Fokuserad Energi sa...

Hej Härliga! Jag ska baka denna idag: http://fokuseradenergi.wordpress.com/2012/01/14/syndfullt-ren-choklad-brownie/
Jag är så tacksam för mina chokladkakor, proteinbollar och snickers-taste-alike i frysen som gör att lite sug inte ballar ur och blir onyttigt frossande. Hoppas att du hittar lite favoriter i ditt receptförråd. Massor med kramar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...