Sidor

tisdag 3 januari 2012

Dagens träningsskörd

Ja. Idag var det dags för överkropp. Jag kör fortfarande den där supervideon för överkroppen.


Tidigare har jag mesat och kört 5 rundor av 8. Idag vågade jag köra på och fixade faktiskt 8 rundor! på lite högre vikter dessutom. Jag känner att jag pushar mig själv lite extra den här veckan. Precis som jag satte upp som mål för 2012.
Efteråt körde jag 22 minuter på löpbandet. Lättare jogg 9 minuter. Sedan 11 minuter intervaller på 30 sek ös och 1 min lagom tempo. De sista 2 minuterna saktade jag ned och gick.
Allt som allt, en skön träning!

4 kommentarer:

EmelieMaria - Träning&annat sa...

Har ändrat länken nu hihi :) Lycka till!! :D

Beatatjata sa...

Åh vad bra, maxa maxa!! jag blir peppad själv! Ska köra intervaller imorgon,... Yikes!

Linda sa...

Riktigt bra jobbat! Och visst är Kronjuvelerna härlig. Ett annat tips, om du gillar den, är filmen Big Fish. :)

becca sa...

Ja, det finns ju så mycket man ska och inte ska göra! :) Känns som att sånt som kanske skadar mig funkar men om man gör något olämpligt för barnet så vill man ju avstå. Ska bli kul och se vad BM säger på måndag! ha en underbar onsdag!! kramar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...