Sidor

tisdag 10 januari 2012

Jag är Arnold

Igår vilade jag stort. Nästan liggläge i soffan, benen uppkastade lite lojt på soffbordet och datorn i knät. Efter mycket träning förra veckan är det dags för en lugnare vecka nu känner jag. Jag har dessutom hört det ryktas om att "muskler växer under vila". Så jag förväntar mig stordåd efter denna veckas vila. Arnold Schwarzenegger-muskler minst. Jo, som han såg ut 20 år sen alltså. Inte som han är nu. Gammal och degig? Äsch, vad vet jag. Jag har inte sett honom naken på länge nu. Han kanske är superfit!

Föregångare till Belgian Blue.

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

"Jag har inte sett honom naken på länge nu".
Det lät som du hade sett honom naken. När, när, när? Hihi! :-D

Anonym sa...

Han är säkert fit :-) Jag är glad att dina muskler växer och att du vilar :-) Var rädd om dig Trillis. Just nu har jag fokus på bra kost för att mina muskler ska växa, vi får se vad som växer mest :-) kramisar!

Malin-Charlotta sa...

Han är faktiskt tufft tränad, eller var det Sylvester Stallone jag tänkte på? Jo, det var det! Kolla in den mannen i hans ålder, det är så grymt!

Och muskler växer när man vilar, hör du inte hur det knakar? Hörs ända till Öret, Trillis!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...