Sidor

söndag 15 januari 2012

Dagens träningsskörd söndag

Gymmet är fullt av folk, vilket ju är tradition i januari. Det märks hos alla träningsbloggare! Även i mitt gym så klart.
Jag fick till ett ganska bra pass som jag nog kommer att fortsätta köra ett tag fram över. Plus några till övningar tror jag.

Sidstepp upp på bänk med bicepcurl 3x 20
Liggande axeldrag mot hakan 4x 8
Enhandsrodd med hantel + omvända flyes på bänk (enhand) i superset 3x10 per arm
Bröstpress med hantlar, 30 grader lutning på bänk 4x8
Djupa utfall 20 st + axellyft med hantlar framåt+hantelrotation+sidlyft med hantlar 3x8 i superset
Höga rodd i maskin 3x8
Kabelrodd 3x8
Enbenspress maskin 6x3 per ben
Lårspark (ett ben i taget) 6x3 per ben

Avslutade med 22 minuter cardio. Blandade in lite intervaller (30 sek full fart, 1 min normal fart).

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Låter som ett bra pass!
Kör du enbenspress med den "vanliga" benpressen? Bara sänker vikterna? (Dum fråga kanske). :-)

Malin I Form sa...

Det låter bra tycker jag!
Det där med mycket folk har jag faktiskt inte stött på ännu men så har jag inte vart där så mycket heller eftersom mitt kort är spårlöst försvunnet :(

Annie sa...

Ja herregud vad det är folk. Det känns som invasion från mars tycker jag - kul som tusan att folk hittar dit. jobbigt när man itne kan köra sitt vanliga race ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...