Sidor

måndag 9 januari 2012

Generös bloggvärld

Något som jag märkt mer och mer är hur fantastiskt generösa alla bloggmänniskor är. Speciellt inom träningsvärlden! Alla strör tips och idéer omkring sig. De tvekar inte att svara på vilka frågor som helst som rör kost och motion och alla är otroligt generösa med uppmuntringar och hejjarop! Det är en fantastisk värld och jag ångrar inte en sekund att jag började att blogga, både min "vanliga blogg" och den här träningsbloggen.
Dessutom är det fantastisk roligt att följa alla andra roliga, inspirerande, fantastiska, tränande människor som finns där ute. Jag är glad att jag har er!
Kram på er och ha en fantastisk måndag!

11 kommentarer:

becca sa...

Hej! Det har jag med tänkt på! undra om det beror på att man verkligen brinner för intresset?? och vill gärna hjälpa andra för att man vet att det själv kan vara svårt? Röran igår blir kanon på våra mackor!! :)
kramar

Träningen och livet sa...

Sant. Tack för att du finns!

Anonym sa...

Jag känner samma sak! Tack för att du bloggar och finns i cyberrymden :-) Kram och ha en härlig dag!

Beatatjata sa...

Visst är det så! No haters! Det ger så väldigt mycket att blogga, älskar interaktiviteten med alla er. fast lite jobbigt också. Jag lär mig massa nya saker, måste testa jobbiga grejer och maxa när jag egentligen helst vill maska... :-)

Ann-Louise sa...

Positiv energi ger positiv energi och tillsammans blir vi både starkare och gladare. Min sida handlar ifs om mat och inte träning med allt går hand i hand. :)

Västgötskan sa...

Jag håller med. Nästan (!) så att jag tycker det är roligare att läsa andras och skriva i min träningsblogg, istället för den "vanliga". :-D

Malin I Form sa...

Ja, visst är det så? Tycker det är superhärligt för tänk vad mycket man egentligen lär sig :)

Malin-Charlotta sa...

Tack själv min vän! Du är fantastisk att följa och du ger alltid kloka och roliga (jag tycker så mycket om din humor!!!) tankar tillbaka.

Kram & Kärlek till dig!

StepUp 2 Fitness sa...

Jag håller med! Jag läser numera enbart träningsbloggar,tankar med inspiration och träningsglädje. Tack för att du bloggar och inspirerar!

Annie sa...

Visst är det fantastiskt! Finns så många härliga och inspirationsrika bloggar. Hade ingen aning om denna "stora" värld när jag började skriva för min egen skull för ett år sedan - och att de skulle vara så kul att skriva sen :D

Kevlarsjäl sa...

Word!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...