Sidor

tisdag 31 januari 2012

Nervös

Imorgon börjar det! Jag är helt säker på att det kommer att bli en riktigt tuff månad. Det är träning varje dag och ett stenhårt kostschema. Ändå kan jag inte låta bli att se fram emot det. Jag har sett bilder med fantastiska resultat under månaden och jag är beredd att kämpa järnet.
Jag är ju också beredd på att det kommer att kännas tyngre ju längre tiden går. Det gäller att hålla sig peppad och motiverad!
"Tyvärr" startar ju min Kick-start månad på värsta sätt. Road Trip till Stockholm med möten och svårt att passa in mat och mellanmål. Jag får klura lite hur jag ska lägga upp det. Nu får jag möjlighet att använda min "frysbox" som håller maten kall i 7 timmar...det är ju trevligt!

5 kommentarer:

Lotta Fokuserad Energi sa...

Det funkar att kommentera!! :-) Spännande imorgon! Jag packar och kånkar kesella och annat pinsamt överallt.. skratt. kram!

Malin-Charlotta sa...

Helt ok att vara nervös! Jag blir nästan också det ..hahaha

Beatatjata sa...

Ta start-kort!!

Anonym sa...

Lycka till! :-)
Ska bli spännande att följa!

superSHEro sa...

Det är nu planering blir extra viktigt! Ligg steget före så kommer det gå lätt som en plätt! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...