Sidor

måndag 21 maj 2012

20/31

Livet går vidare, även efter en tuff helg i studerandets och städandets tecken! I morse vaknade jag upp med halsont. Typiskt, nu när träningen går så himla bra! Ikväll blir det nog en lugn cykeltur hemma i vardagsrummet...
I övrigt går det bra tycker jag. Det här med periodiska fastan rullar på och jag har liksom vant mig nu. Jag tror faktiskt att det här skulle kunna funka för mig på "heltid", så att säga. Det bästa är ju att man kan lägga upp det lite som man vill och känner för själv. Smaljeansen skrev ett bra inlägg om periodisk fasta igår som ni kan läsa tycker jag (kolla även in denna länk här. Hur funkar det?). Det finns massor med teorier om allt möjligt, hur man ska äta, hur man inte ska äta, vad som är bra respektive dåligt, but at the end of the day är det bäst att göra det som funkar för dig och det du tror på. Då löser det sig till slut till det bästa! Vi funkar alla olika.


1 kommentar:

FIA FIT sa...

Det låter som jag! Så fort träning är igång ballar halsen ur!

Krya på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...