Sidor

tisdag 8 maj 2012

Frågor får svar

Jag fick ett gäng frågor från Bodycomf skickade till mig, och jag som älskar alla sorters listor är i "list-heaven"!

1. Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle det vara?
Herregud vad svårt! Jag gillar så många bloggar och jag ska vara så svenskt neutral att säga att alla på min blogglista till höger. Och sen finns det några bubblare till listan som är på väg att komma in...måste bara testköra dem först!

2. Vilken är din absoluta favoritträningspryl?
Jag har inte massor med träningsprylar. Kroppen är mitt bästa redskap. Men...jag tror de hantlar jag köpte när maken åkte till amerikatt måste vara favoriten. Man kan göra mycket med dem.

3. Vilka muskel gillar du allra minst att träna?
Jag har en hate-love relationship till benmusklerna. Jag älskar snygga ben! Omg. Jag skulle kunna döda för ett par riktigt fina spiror. Men de är så jobbiga att träna. Tungt ska det ju helst vara liksom...

4. När är du som allra gladast under dagen?
Den här var svår. Det beror som på hur dagen startar. Ibland är det på morgonen, ibland mitt på dan och ibland eftermiddag/kväll. Man kan aldrig så noga veta. Mitt humör pendlar oerhört mycket. Jag har nog slängar av många bokstavskombinationer tror jag.

5. Vad längtar du efter?
Maken så klart!

6. Favorit"godis"?
Jag ogillar att godis står inom parentes ;p Jag gillar smågodis i alla former. Ibland skulle jag kunna gifta mig med smågodis. Just nu faktiskt. Om man ska vara nyttig, så gillar jag nog...gottebollar med nötter, kakao, dadlar och sånt mums.

7. Vad tränar du helst i för kläder?
Chockade ni skulle bli om jag sa naken, va? Men nästan. Ett par sköna träningstights, 3/4 brallor och en sport-BH. Men bara hemma, ensam i mörkret. Måste jag vara bland folk åker ett träningslinne på.

8. När gråter du?
När gråter jag inte? Ibland känns det som om jag gråter dygnet runt. När jag är glad, ledsen, upprörd, arg...gråten för mig är ett utlopp för uppbygga känslor inom mig. När jag gråtit känner jag mig alltid bättre och kan gå vidare i livet. Att gråta är ingen big deal, men för de runt mig kan det ibland kännas jobbigt att jag bölar stup i kvarten. De tror att det är the end of the world...

9. Bästa pepplåten?
Supertöntigt, jag vet, men Eye of the Tiger always gets me. Jag känner mig som Rocky som springer upp för trappen när jag lyssnar på den...I am on top of the world!

10. Vad är det värsta du vet med träning?
När man svettas så där jäkla mycket att det salta rinner ned i ögonen vid ett tillfälle då man absolut inte har tid att stanna upp och torka fejset. Förbjud saltigt svett eller uppfinn nåt som gör att det inte kommer i ögonen. Kanske pannband är just ett sånt, men som man lägger på ögonbrynen kanske?

Nu skickar jag vidare till: Lotta, Jenny, Cilla och Fia

2 kommentarer:

Malin-Charlotta sa...

Tycker om att du gråter, om du nu förstår mig rätt ...;-)

Det är fint för själen på något vis.

Västgötskan sa...

Yeay, jag är med på listan! (Sträcker på mig, även om du var väldigt svensk i ditt svar). ;-))

Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...