Sidor

måndag 14 maj 2012

Ny peppvecka

Nu är det peppvecka nummer tre. Ni som vill hänga på denna är välkommen in till Cilla som står för kalaset!

Förra veckans mål var:


- köra mindfulness-CD tre gånger - det blev i alla fall en gång!
- gå promenad på lunchen - nope. Jäkla regn. Tar revansch när vädret är bättre. Nä, här finns det bara dåliga väder och inga dåliga kläder!
- rapportera kosten - Japp. Och jag höll mig inom ramarna, utom på lördagen.
- ett yogapass och ett meditation - litet pass yoga med Bodyrock och en meditation. Check!
- tugga maten långsammare - jag gör mitt bästa. Fortsätter att öva denna vecka


Nya mål:


- ett renodlat yogapass denna veckan
- meditation en gång
- fortsätta äta maten långsammare
- laga en ny maträtt som jag aldrig gjort tidigare
- skriva klart diskussionsdelen på min uppsats jag skriver


Kom igen nu! Ny vecka, nya möjligheter!


3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Mycket kloka mål, får jag säga! :-)

Fia sa...

Jag tycker det låter som en väldigt trevlig vecka. Lycka till.

Lisa sa...

Hmm, ja det där med att tugga och äta långsmammare är nåt som jag verkligen tar åt mig av;)... Här hinner man knappt smaka vad man äter innan det är nere i magen... Hehe. Och yoga borde jag oxå göra. Hur hittar du yogaövningar? Kör du hemma?:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...