Sidor

söndag 6 maj 2012

Faktiskt bättre och bättre 5/31

Periodiska fastan: över förväntan. Inte lika hungrig på morgonen. Jag tror att vanan med frukost börjar försvinna så det blir lite lättare då. Sedan åt jag normal lunch, mellis, middag och lite kvällsfika på det. Samt mycket vatten. Jag dricker så mycket vatten nu att jag pinkar i tid och otid. Helt galet! Jag hoppas att det är en övergångsperiod allt det här pinkandet! Annars måste jag installera en toalett i sovrummet. Alternativt skaffa potta. Vilket är fräschast? Kanske redan för mycket information för er?

Träningen var icke-befintlig och rumpan placerad på en stol hela dagen. Skrev som en galning med min skrivarkompis och kanske att vi kan se ljuset i slutet på tunneln nu? Jag hoppas det!

Today is the day! Lite motion! Mitt hjärta rusar! Äntligen! Det blir dessutom första "träningstillfället" under den periodiska fastan. Det ska bli intressant att känna hur det går. Jag har en känsla av att det kommer att bli fin-fint. Mina endorfiner dansar redan segerdansen ska ni veta!

7 kommentarer:

Jenny - Pigg och stark! sa...

Yeay!!!! Äntligen! Ser fram emot att läsa din träningsrapport sen :-)Ha en jättebra dag!

felicia sa...

sv: jamen verkligen supergod. ska prova att frysa in och sen suga på som isglass :) Gjorde man ju när man va liten med coca cola :P

Lotta Fokuserad Energi sa...

Härligt med träning igen!! Hoppas att du blir hög som ett hus på endorfiner:-) kram

Fia FIT sa...

Härligt! Men du som jag känner igen det där pinkandet. Det är ju SÅÅÅÅÅ jobbigt men jag minns även att det brukar ge med sig efter någon vecka då kroppen vant sig. Heja dig!!!

Anna sa...

härligt att de går så bra, Jag springer oxå på toan mycket. fast är nöjd att jag dricker så mkt vatten som jag gör =)

Camilla sa...

Jag kanske har missat något viktigt när jag följt din blogg, men jag förstår inte. Varför vänja sig av med att äta frukost? Alla undersökningar och alla forskare är överens om att de som äter en bra frukost presterar bättre under dagen och äter bättre resten av dagen. Så varför vänja sig av med att äta frukost? Det låter helt bakvänt för mig.

Malin-Charlotta sa...

Inte alls, Trillis. Din "kissinformation" spär på mina skrattrynkor kring ögonen. Och det gillar vi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...