Sidor

fredag 18 maj 2012

Ni tror att jag latar mig?

Ja, det gör jag. Inte. I onsdags blev det ett Bodyrockpass. Ett gammalt ett som jag gjorde i lördags också. I igår blev det yoga för första gången på väldigt länge. Jag har två yogavideor som jag alternerar mellan.

Den ena är Blossom Taintons Fitness Yoga, som är en lugnare variant. Den kan alla följa ganska enkelt. Ibland upplever jag den för långsam eftersom det är mycket förklaringar på varje position. Det är förmodligen för att jag kan dem alla nu och vet exakt vad hon ska säga på videon.
Den andra heter Hollywood Trainer Yoga och den är lite snabbare i tempot och vanligtvis har jag träningsvärk i armarna dagen efter jag kört det passet.

'

Dessutom blir man lite svettig ibland. Det gillar jag.

4 kommentarer:

Fia sa...

ja att ha ett hus med massor av saker som skall göras, fixas och åtgärdas ger ganska mycket gratis motion och styrka. Och jag älskar att bo i hus.

Men får erkänna att jag skulle älskat de ännu mer om det inte var så många måsten.
Vi har haft massor med problem med huset de senaste året. Så hela förra sommaren till exempel var tomten uppgrävd, bara högar med jord och diken överallt. och nu skall alt åtgärdas. Inte riktigt lika kul. Men det bli bra i alla fall.

emma sa...

hej ibland behöver man koppla bort en stund, kanske på ett hotell, kanske du ska någonstans i sommar och vill bo på ett fint hotell med några vänner? var med här och tävla http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112

Fin blogg du hade. :)
/Emma - williams mamma
min blogg: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Västgötskan sa...

Jag brukar "fastna" i vissa yoga-övningar och kommer inte på några nya. Tack på tipsen, ska kika! :-)

Malin-Charlotta sa...

Du inspirerar!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...