Sidor

onsdag 9 maj 2012

Andra bullar

Just idag är jag grymt sugen. Jag vill bada i lösgodis, småkakor, kanelbullar och choklad. Jag skulle vilja smeta in kroppen i kladdkaka och vispgrädde...mmmmm...duscha i pannacotta och dricka mängder med varm choklad (med tillhörande ostmackor, but that goes without saying)...Det skulle vara nåt.
Jag drömmer om ett dopp i en Marabou mjölkchokladflod, som på Kalle och Chokladfabriken. Heaven! Djävulen har tagit över min hjärna!


Sorry, var bara tvungen att dela med mig...Ha en fin dag! Mohahahahahahahahaha!

6 kommentarer:

Maria sa...

Åh, vet SÅ väl hur du känner dig!! Kämpa på, you can do it!! :-)

Anna sa...

Haha, du är ju för rolig :D

Västgötskan sa...

Oj oj oj! Kolla din statistik efter detta inlägget. Fattar du hur många besökare du kommer få som har googlat på "kropp insmetad i choklad"!

Inte den sido-träff de hade tänkt sig förmodligen... Haha! ;-))

Jenny sa...

I know the feeling! Har haft en period med massa sötsug. Stress och för lite sömn är boven i dramat!

Ingmarie sa...

Vilket gjorde du? ;-)

Lisa sa...

Ojoj, suktande!
Men gissa vad jag just gjorde: drack varm choklad (vilket jag typ aldrig gör annars, vilken slump!) och åt två ostmackor... Hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...