Sidor

måndag 14 maj 2012

Dag 13/31 lite bättre

Ooo, var på gymmet igår. I like. Körde lite maskiner jag inte kan köra hemma eftersom...jag inte har de maskinerna hemma i vardagsrummet. Lite latsdrag, rodd och benspark. Lite lyfta skrot också och sen fick det bli löpbandet och roddmaskinen. Rodden är grymt jobbig alltså och den känns riktigt skönt idag.
Apropå ingenting, men HÄR kan ni hitta lördagens hela Bodyrockpass. Glömde länka den igår. Där kan man också se hela månadens upplägg och en länk till nästa pass som jag ska köra idag.

Fastan går riktigt bra. Dock märker jag att det går bäst när jag är ledig. När jag vaknar 05 för att göra mig beredd att åka till jobbet tenderar jag att bli mycket hungrigare och dessutom tidigare än när jag sover två timmar till en lördag eller söndag. Trots att jag oftast fastar längre på helgen än på vardagar. Det är väldigt konstigt faktiskt. Vi får se om det jämnar ut sig så småningom. Det kan ju vara så att hjärnan fortfarande tänker frukost kl 05 på morgonen...

Vi hör senare hörrni, nu ska jag väcka min lilla dotter!

4 kommentarer:

Fia sa...

Tack för en intressant och tänkvärd kommentar hos mig.

När det kommer till träningen framöver kommer jag till att konditions träna på gymet. Tex crosstrainer, rodd, cykling m.m. Eftersom att jag fortfarande väger för mycket för attspringa.

Lisa sa...

Hmm, men dy kanske inte är så konstigt ändå att du är hungrigare på veckorna? När man är uppe och igång kommer ju kroppen igång och bränner en massa, plus att matsmältningssystemet strtar igång och magen börjar kurra! :)

Marie sa...

Tack för länken! De Är ju bra, men jag blir lite avskräckt av alla poser får jag erkänna...
Kanske det blir ett sånt här pass ikväll ändå!

Jenny sa...

Det är så roligt att det går så bra för dig!
Får vi se några bilder snart? Har en känsla av att det hänt massor :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...