Sidor

onsdag 30 maj 2012

Ingen pungråtta har jag heller...

...så jag fortsätter träna. Gårdagens Bodyrockpass var riktigt roligt! Lite nya övningar som jag verkligen uppskattade!

Video HÄR.

1. Side Plyometric Jumps - asså kolla videon! Jag kan inte förklara denna. Jag tror till och med att  jag gjort fel...

2. Alternerade oblique twist - stå i planka. Ta vänster ben och...kolla videon. Jag har ingen fantasi. Jättekul! Testa denna!

3. Omvända pullups

4. 2 side push up, oblique knee and jump tuck - också jättebra. Kolla videon.

Körde dessa tre gånger var i cirkel (50 sek arbete och 10 sek vila).

Sedan var det lite styrka också. Uppgång på stol, ett ben i taget med axelpress och sedan roddövning.

Härligt pass var det och alldeles lagom! Testa, inte alltför svårt och inte alltför lätt. Drive hard nu!


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...