Sidor

onsdag 23 maj 2012

Ikväll slår jag till!

Jag tror minsann att det halsonda är borta! Jag vågade knappt svälja i morse för jag var rädd för att det skulle göra ont i halsen, men nej då. Det känns riktigt bra. Kanske blir det en runda med Bodyrock ikväll? Eller förmodligen Karins benträning som jag hittade just nu (passet kan ni hitta HÄR.) Vi får se när jag kommer hem. Idag är nämligen en lång dag på jobbet, sen ska jag hämta dottern hos min pappa och sen hem och göra ordning för sängen...vissa onsdagar har jag mycket energi, andra väldigt lite. Vi få se när det lider. Den här veckan är lite improvisation helt enkelt.

1 kommentar:

Anna sa...

De är så ibland. Man har mer eller mindre energi vissa dagar. Hoppas du får köra igenom ett bra pass!kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...