Sidor

lördag 26 maj 2012

Gårdagens träning!

Igår gjorde jag städning och tvättning till min fredagsträning! Jag är så smart! Jag har inte direkt nån lust att städa i helgen när det ska bli fint. Dessutom är det morsdag imorgon och då vill jag bara lata mig. Givetvis blir det gymmet som vanligt då när dottern har dansklass, men före och efter det blir det bara häng och mys. Kanske lunch på stan? För att fira mig själv. Kan man göra det? Vi får se.
Ikväll blir det i alla fall lite Bodyrock. Det ser jag fram emot. Sen är det bara att bänka sig framför TV:n och heja på Loreen!


1 kommentar:

Lise sa...

Smart att städ-träna. Kanske är det så jag måste göra för att motivera mig att ta fram moppen?;)...

Klart du ska unna dig en lunch på stan, efter all städning, gymning och bodyrockande! (OCH mors dag...)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...